arama

Cuma, Aralık 29, 2006

Masam: 4 Aralık 2006

Her ne kadar bu fotoğraf 4 Aralık tarihinde çekilmiş olsa da üzerinden 25 gün geçmesine rağmen masam hala aynı dağınıklıkta. Tabi bu masam da hiç bir değişimin olmadığı anlamına gelmiyor. Üzerindei şeyler sürekli değişiyor. Ama doluluk baki.
Bu ufacık fotoğraftan ve şu durum söylemimden bir sonuca varıp, saptamaya doğrulmak istemezdim ama son bir kaç yıldır hayatımın masama benzediğini belirtmekten kendimi alamayacağım. Ben de masam gibi sürekli dolu oluyorum ama masamın üzerindekiler gibi beni de meşgul eden şeylerin genel olarak değerleri yok. Kendimi boş şeylerle oyalıyor ya da oyaladığımı zannediyor ve masamı da bu şeylerle dolduruyorum ya da doldurduğumu zannediyorum.

Masa ilişkisi kaçınılmazdı; çünkü biz masada çalışmamız gerektiği vurgulanarak büyüdük.

Benim sorunum da temelde çalışma ile ilgili.

değil mi?

Hiç yorum yok: