arama

Perşembe, Haziran 14, 2007

Hediye


Hediye vermek güzel bir şeydir.

Güzel bir hediye verebilmek daha güzel bir şeydir.
Güzel hediye seçebilmek en güzel şeydir.

Ben bu güzelliklerden herhangi birine sahip olan şahıs değilim. Hep olmak istedim ama hiç olamadım. Ya da bazılarına az da olsa sahip oldum ama hiç bir zaman istediğim seviyelere getiremedim bu sahipliğimi. Hatta sahipliğim bu üç güzellik önermesinde aşağıya inildikçe sıfırı gördü her zaman.
Ben asla güzel hediyeler seçemedim. Bunu her zaman "düşünmüş olmak önemlidir" diye düşünmüş olmama bağlıyorum. Halen bu düşünce içindeyim ama bazı özel anlarda, özel insanlara, özel hediyeler verebilmek de isterim aynı zamanda. Fakat bu isteğime kısa zamanda sahip olabilecekmişim, kısa zamanda bu güzelliklerin en güzeline sahip olacakmışım gibi görünmüyor. Halbuki hep daha önceleri, büyüyüp ciddi miktarlarada para kazanmaya başlayınca çevremdeki insanlara çok güzel hediyeler alacağımın hayallerini kurardım. Ama şimdi, bir kaç yıl sonra gerçek miktarlarda para kazanmaya başladıktan sonra da durumun çok değişmeyeceğinin farkındayım.
Eğer bir değişim olacaksa hediye verme alışkanlığım ve verdiğim hediyelerin niteliğinde, önce bende değişim olmalı; bunun farkındayım. Eskiden birine verilecek en mutlu edici hediyenin onun asla ulaşamayacağı isteği olduğunu düşünen benim, asla ulaşılamayacak istekleri insanlara vermek suretiyle onların hayallerini ve yaşantılarını geri dönüşsüz biçimde zedelediğinin farkına varmış olmam da umarım bu değişimin ilk adımı olur.
Bu sayfada hep bir değişim, bir gelişimden bahsediyorum farkındayım ama hayatı böyle bir evreden geçen bir insanın en temel değerleri de bu değişim ve gelişimdir. Ben burada sesli konuşarak bu değişimi hediyelerle ilgili cümlelerde belirrtiğim güzelliklere yöneltme çabasındayım. Umarım siz de yardımcı olursunuz. Sonunda size güzel hediyeler verebilirim.

Bana bunları yazdıran ise bir kaç saat kadar önce gördüğüm, evine gitmeden önce çozuklarına 4 tane Algida Max dondurma alan orta yaşlı adamdı. Biz ise o sırada Algida Carte d'Or Classic götürüyorduk evimize.

Hiç yorum yok: