arama

Cuma, Eylül 21, 2007

yaz sonu, güz başı: Ankara'ya dönüş

Tekrar Ankara'dayım. Ders kayıtlarımı yaptım. İnşallah lisansta son senem olur. Tabi bunun olabilmesi hali hazırda yaşadıklarıma benzer pürüzlerin aşılması gerek. E
Ramazan'dayız. Yaz Ramazan'ı zor olacakmış, fark edildi. M
Bilgisayarım bozuldu. Tamir edilebilir olduğunu var sayıyorum ama nedense uğraşmıyorum. R
Blogger dashboardumda beni bekleyen 3 draftım var. 2'si bu yazdan, biri geçen yazdan. 3'ünü de tamamlayabileceğime eminim ama (yine) nedense tamamlamıyorum. Özellikle Gencer'i bilgilendirmek isterim ki bu draftlardan biri, seçim yorumum. E
Son 3 cümleyi yazarken daha iyi fark ettim ki bu yaz itibariyle Türkçe anlatımlarımda daha fazla yabancı kelime kullanıyorum. Bu beni rahatsız ediyor. Ama (yine) nedense artık azaltmaya çabalamıyorum. Y
Hasan'ın yorumunda belirttiği gibi bu sezon yeni bir kadro ile yine aynı evde devam ediyoruz Ankara'daki sabitliğimize. En azından kendi sabitliğime. Gürkan ve Hasan hareket edebilirler, hatta ederler. I
Ev demişken odama bir dolap almam gerek artık. L
Oda demişken artık odama yerleşmem gerek. M
Facebook güzel site. A
Son. Z

Hiç yorum yok: