arama

Pazar, Temmuz 16, 2006

İzlemiş olduğum filmer hakkında...

Bir zamanlar sık sık sinemaya giderdim. Vizyona giren hemen hemen tüm filmleri 2-3 sene boyunca sinemada izledim. Hatta o zamanlar kendi dar çevremde insanlar bir filme gitmeden önce benim görüşümü de sorarlardı. Tabi bu zamanların benim ortaokul hayatıma denk gelmiş olması helen hatırlayınca güldüğüm, komik bir hadisedir. Herneyse, artık o kadar sık sinemaya gidemiyor ve film izleyemiyorum ama halen sorusu sorulduğunda sinemayla ilgilenirim derim. Tabi bununla ilgili herhangi bir eylem yapmışlığım yoktur uzun zamandır. Neyse uzun lafın kısası, elimde bileti olan izlediğim bütün filmleri imdB'de oy listeme ekledim. Canınız sıkılırsa veya bir filmle ilgili benim görüşümü merak ederseniz bakabilirsiniz. Maksat hizmet olsun, biraz da can sıkıntısından kaçış tabi;)

Hiç yorum yok: