arama

Pazar, Ocak 11, 2009

bana bi' haller oldu (galiba)

Dün akşam gittiğimiz bir barda tam "sosyal saptamak" üzereydim ki bir anda kitlendim. Aynı şekilde, az önce bu blogun en düzenli yazı başlığı olan final yazılarının son üyesini yazarken aklıma, ortaya konulabilecek hiçbir düzen gelmedi. Bu iki günde çok rahat yaptığım iki eylemde sorun yaşamam beni çok etkiledi. (Tabi ki siz bu durumu, böyle bir yazının varlığıyla, çok önceden idrak etmiştiniz.)
Aslında sorun eylemlerin gerçekleştirilmesinde değil, dışa vurumunda. Şöyle ki arkadaşlarımla aramızda güzel bir eğlence kaynağı olan "sosyal saptama"larım, çevremde gördüğüm bireyleri ve onların eylemlerini, kafamda modelledirim hayata oturtma çabam olarak tanımlanabilir. Gördüklerimi ne kadar başarılı bir şekilde modelimde gösterebilirsem, modelim de o ana kadar gecen süreçte o kadar basarili olacaktı. Dün akşam da yan masa da gördüğümüz insanları modelde ilgili yerlere oturttum ancak bunu ortamdaki insanlarla paylaşırken sorun yaşadım. Yine benzer şekilde final yazıları yazılırken güdülen çalışmadan kaçma sebebi oluşturma ve -diğerine göre çok masum duran- dönemsel durum değerlendirmesi yapma amaçlarını gerçekleştirmede hiç bir sorun yasamama rağmen yazıyı oluştururken, yani urun ortaya koyarken takıldım.
Ama gel gör ki, dışa vurumlarda son iki gündür sorun yaşadığından yakınan ben, bu etkilendiğim durumu da paylaşmadan edemedim.
Bu da belki şaşırtıcı. 

Hiç yorum yok: