arama

Pazartesi, Ocak 12, 2009

bilet?

Az önce ntvmsnbc'de A.B.D.nin yeni başkanı olacak Barack Obama'nin, yemin töreni provaları ile ilgili bir haber okudum. Haberi sadece okumuş olmak için okurken, metnin sonunda şu paragrafla karşılaştım ve sekmeyi kapatmamış olmama sevindim.

"Büyük bir heyecanla beklenen yemin töreni için, satışa sunulan biletlerin tamamına yakınının da bir dakika içinde tükendiği bildiriliyor." (kaynak:ntvmsnbc.com)

Bizde böyle bir uygulama var mi? Bilen varsa, benimle de paylaşırsa sevinirim. Hoş ben bu ülkede, seçilmişlerin yeminini seyretmek için para verecek bu kadar büyük bir kalabalığın olduğuna inanmıyorum.  Ama belki partiler satın alıp, dağıtabilirler. 
Peki son olarak, acaba bu kapitalizm ve pazarlama konularını, tam anla(yama)ma durumuyla mi ilgili?

Hiç yorum yok: